sâmbătă, 14 februarie 2009

Prostul respectiv proasta pamantului

Salutari. Cu cateva zile inainte sa scriu blog-ul acesta, am vorbit, cu o persoana foarte "draga mie" si ceea ce m-a facut sa ma gandesc
la lumea din jur si poate o sa reusim sa acordam si noi un premiu pentru prostul respectiv proasta pamantului.Hai sa incercam sa ne amuzam putin si noi. Hai sa postam fiecare, cate o proasta sau un prost al pamantului si sa nu ii tinem
pentru noi. Persoane de sex feminin, masculin, persoane pe care le stim sau le gasim doar pe youtube sau la TV, persoane care
chiar merita titlul si cateva randuri prin care sa argumentati ca merita din plin titlul, daca sunt doar cateva randuri scrise
de voi, in cazul in care este posibil sa adaugati si un link sa vedem si o poza cu persoana sau un video ar fii bine sa asociem
imaginea cu acele cuvinte.Eu nu o sa postez momentan decat un link la o persoana care cred ca merita un pic din titlu, nu l-am cunoscut dar felicitari
celor care l-au cunoscut si au si filmat momentul. Vizionare placuta si o sa mai revin eu si cu persoana cu care am vorbit,
care m-a inspirat in scrierea blog-ului si inventarea premiului.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu