joi, 15 octombrie 2009

Sa chemi lumea la un tenis... bataie de cap


Ma bucur ca am ramas in frumoasa Romania, pentru ca daca plecam cu siguranta reveneam pe blog cu un topic in care scriam numai de bine.
Acuma sa intram in tema. Era o zi mai putin calduroasa in care am jucat tenis. A fost o placere enorma, mai ales ca lumea nu se descurca la tenis si puteam sa jucam de la egal la egal. Pana acuma totul roz, de fapt pana in acea seara, in care am vorbit cu un prieten bun si cu o prietena de a lui si am stabilit ca a doua zi facem tenis. A ramas in a mea datorie sa mai caut o persoana indiferent de sex (si lumea rautacioasa poate sa spuna ca nu ma refer la gen ci la cat de des este facut si are mare dreptate).
Cautarile mele din agenda telefonica s-au terminat, asa ca ce poate fii mai simplu, decat sa arunci un ochi in lista de messenger sa vezi cine este online, sa inviti.
Totul bun si frumos si pana acuma, atunci hai sa intram in tema nervilor. Lumea poate sa spuna ca sunt misogin. Am dat de o tipa in lista de messenger, cu care nu am vorbit doar de cred ca 5 ori si am zis "let's give it a try". Am inceput cu un buna, ea frumos mi-a raspuns, am inceput sa ii povestesc ca vreau sa o invit la tenis a doua zi timp de 2 ore, ehhh, aici intervine problema. A raspuns ca ea nu poate venii la tenis ca are prieten. Pfff in gandul meu se invarteau lucrurile, ma gandeam unu la mana: mai fata tu chiar nu poti gasi o alta scuza, asa macar cat sa inteleaga si un copil de clasa a 2-a? doi la mana: de ce o scuza in halul asta cand poti spune clar un nu.
Hai sa revenim... Inteleg, sunt batran si old school, dar ma gandesc copiii din ziua de azi, chiar asa fac, nu se mai invita acasa, spun hai la terenul de tenis sa ne-o tragem? Este un loc public, chiar foarte public, ma gandesc ca o invitatie la un WC-ul ecologic mirositor suna mult mai bine daca erau scopuri ascunse. Ma gandesc si ca poate se sperie ca ea ar fii vrut mai mult de 2 ore si o dezamageam... Au ramas atatea enigme cand mi-a inchis gura cu un asemenea raspuns.
Pana la sfarsit ajung eu si ma gandesc... "cum frate" au trecut atatia ani pe langa mine si nu stiu ce se mai petrece pe un teren de tenis? Chiar trec aproape zi de zi pe langa cate un teren de tenis si nu vad nimica altceva decat oameni jucand tenis. Poate nu trec eu pe la ora potrivita, ma gandesc ca la ora 15:00 atunci cand a fost invitatia facuta, cu totii sunt calare, hmmm, trebuie sa mai incerc atunci cu altele poate pica vreuna la ora aia.

3 comentarii:

  1. funny :)) ... mda, poate o ia lumea razna ... te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. dl emi calatoria catre ceea ce numim "tara de unde v-as fi scris numai de bine" v-a obturat pesemne accesul la informatia care a circulat prin presa vremii si care asigura raspunsul la intrebarea dvs.: http://www2.libertatea.ro/stire/sex-nebun-in-turnee-258098.html :))) respect, adrian vasile

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu esti old school , stai chill, traim in secolul vitezei si toata lumea are probleme cu ei insisi pe care incearca sa le rezolve dand vina pe altii...Asa si cu gagica....s-a simtit atat de dorita incat a uitat de faptul ca si amicii ies la plimbare -in cazul tau la tenis :)

    RăspundețiȘtergere