luni, 17 mai 2010

Omul din poarta filmului




Era o seara atat de placuta incat fratele meu a hotarat sa ma scoata din casa, la un film 3D, sa fiu si eu un om cizelat...
Tocmai atunci cand ne asezasem pe scaun, cu punga de pop corn in brate, a trecut prin minte ideea ca este mai bine sa mergi la WC inainte de inceperea filmului si nu in timpul filmului. Zis si facut, ii las fratelui tot ce aveam pe mine, apoi ma indrept spre "exit" unde esti nevoit sa lasi ochelarii. Ii las frumos tipului de acolo si ii explic ca revin imediat, ca sa nu fiu nevoit sa ii arat biletul si il intreb unde este wc-ul. In acel moment, el s-a gandit ca este placut sa raspunzi la o intrebare cu o alta intrebare, spunandu-mi "wc-ul de barbati, sau femei". Greu sa raspunzi la o asemenea provocare. Raspunsurile imi treceau prin cap si nu i-am spus nimic uracios de genul "cat imi dai sa iti zic" sau "pot sa sun un prieten sa il intreb".
Dupa ce am ajuns acasa am realizat ca acel baiat este pus acolo, in cazul in care nu iti place filmul, totusi sa ramai cu o amintire...
Succes si voua la cat mai multe amintiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu